23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Irma relancerer sig selv som madhus

En ny plan for Irma skal i højere satse på færdige madløsninger af høj kvalitet. Planen forventes fuldt udrullet ved udgangen af 2022.

Dagligvarekæden Irma vil relancere sig selv og går i gang med en af de mest omfattende forvandlinger i kædens 132-årige historie. Det oplyser Coop Danmark A/S i en pressemeddelelse.

I praksis kommer kunderne til at opleve, at Irma bliver forvandlet til et madhus med supermarked inden i, ifølge direktør Søren Steffensen.

- Kunderne kommer til at opleve, at deres Irma i højere grad er et madhus med et Irma supermarked. Det betyder, at der vil åbne "street-kitchen"/deli'er - med mange flere færdige madløsninger af høj kvalitet, siger han og fortsætter:

- Der vil være specialafdelinger for vegetarer og veganere og der vil være langt flere varer, man ikke kan få andre steder. Irma skal igen være noget særligt, noget helt anderledes i forhold til andre dagligvarebutikker.

Irma skal stadig udelukkende befinde sig i København-området, men Irma-varer skal i fremtiden sælges i Kvickly og SuperBrugsen landet over.

De første færdigombyggede Irma-butikker ventes klar i løbet af det kommende år, og hele planen er gennemført ved udgangen af 2022.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.102|